Σου δίνουν 300 αλλά σου ζητάνε ένα χαρτί και περιμένουν 6 μήνες γιαυτό, και στο μεταξύ εσύ πουλάς με 45 και τάκα τάκα.. Δεν είναι αυτό ξεπούλημα; Μήπως είναι και σκάνδαλο στην τελική;
Το έλεγε, να είμαστε δίκαιοι, ο επικεφαλής των Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων όταν επέκρινε τη στάση του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην προώθηση του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα. «Αυτό που κάνουν ΔΝΤ και Κομισιόν δεν έχει σχέση με τα πραγματικά στοιχεία. Πρόκειται για ευσεβείς πόθους», δήλωνε τότε ο Κερν. Ωστόσο, η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αποτελούσε στόχο και προηγούμενων κυβερνήσεων «πάγωσε» μετά την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία τον Ιανουάριο.
Άγνωστο παραμένει ποια είναι η πραγματική αξία των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Από την μια πλευρά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέτυχε πλεόνασμα το 2013 μετά από πρόγραμμα εξυγίανσης, από την άλλη όμως ο όποιος ενδιαφερόμενος θα έπρεπε να επενδύσει μεγάλα ποσά αφού το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας είναι απαρχαιωμένο.
Ίσως η καλύτερη λύση να ήταν να παραμείνει στα χέρια μας…
Διαβάστε την συνέχεια στο koinonikosethnikismos
Δημοσίευση σχολίου