BREAKING NEWS

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Μήνυμα του Συναγωνιστή Δημήτρη Κουκούτση που βρίσκεται παράνομα και αντισυνταγματικά σε κατ’ οίκον περιορισμό

Όπως γνωρίζετε, έχω ήδη κλείσει τρείς μήνες κρατούμενος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, μη έχοντας τη δυνατότητα να έρθω σε άμεση επαφή μαζί σας. Η συγκυβέρνηση των Σαμαροβενιζέλων και το παραδικαστικό κύκλωμα που ελέγχει απολύτως, στερούν βασικά δικαιώματα από βουλευτές, που έχουν εκλεγεί από Εσάς!
Σκοπός της όλης σκευωρίας είναι η εξαφάνιση της Χρυσής Αυγής. Ωστόσο, ήρθε ο Μάιος και τα όνειρα τους διαψεύστηκαν. Όχι μόνο δεν πήγε η Χρυσή Αυγή στο 2%, όπως περίμενε ο κατά Μπαλτάκον «μεγαλοαστός» Σαμαράς, αλλά ήταν το μόνο κόμμα που αύξησε τη δύναμη του και δυστυχώς για τους σκευωρούς και τους διεθνείς εντολοδότες τους (εμείς δε μασάμε τα λόγια μας, εννοούμε τους Αμερικανοσιωνιστές), η Χρυσή Αυγή άντεξε και συνεχίζει ακατάπαυστα τον αγώνα για να πέσει η χούντα του μνημονίου, που ξεπουλάει την Πατρίδα και εξαθλιώνει τον Ελληνικό Λαό.
Σε τοπικό επίπεδο, θεωρώντας ο Σαμαράς τους Μεσσήνιους άβουλα και υποταγμένα ανθρωπάκια, που τα έχει στο τσεπάκι του, τους έβαλε κι ένα μισητό του αντίπαλο υφυπουργό, μήπως και αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα με μεταθέσεις και μικρορουσφέτια στον Στρατό, αλλά εις μάτην. Όλο αυτό το διάστημα του εγκλεισμού μου, και καταφέρνοντας να ξεπεράσω κάποια προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζα, εκείνο που αποκόμισα και αποκομίζω είναι η αγάπη όλων των συναγωνιστών βουλευτών, του απλού κόσμου αλλά και τελείως αγνώστων μέχρι πρότινος συμπολιτών μας, που με επισκέπτονται, μου τηλεφωνούν ή μου στέλνουν μηνύματα συμπαράστασης.
Προς όλους εσάς, θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες και την απέραντη αγάπη μου και να σας μεταφέρω αυτό που προ ημερών μου διαμήνυσε ο Αρχηγός μας: «Τώρα είμαστε πιο δυνατοί, πιο δεμένοι και πιο έτοιμοι από ποτέ»!
(ΥΓ)1: Όσο για τα παπαγαλάκια της χουντάρας των Σαμαροβενιζέλων, που διαδίδουν ότι η Χρυσή Αυγή ή κάποιοι από τους βουλευτές της θα συναινέσουν στην εκλογή προέδρου της «δημοκρατίας» τους, θα τους απαντήσω έμμετρα:
Όταν ασπρίσει ο κόρακας
Το χιόνι σα μαυρίσει
Τότε και η Χρυσή Αυγή
Πρόεδρο θα ψηφίσει

(ΥΓ)2: Ευχαριστώ όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου Καλαμάτας και ειδικά την κλινική ΩΡΛ και τον διευθυντή της κ. Αποστολόπουλο, για την ανθρωπιά τους.
Δημήτρης Κουκούτσης
Βουλευτής Μεσσηνίας

Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή


Share this:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2014 ΕΝΩΣΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ. Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi Templates