BREAKING NEWS

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ


Σε λίγες μέρες που θα κληθώ ως μάρτυρας υπεράσπισης στην δίκη της Χρυσής Αυγής μην ξεχάσω …

Να κάνω διαθήκη για παν ενδεχόμενο - Να αγοράσω σιδηρούν πανοπλία για την είσοδο μου στο δικαστήριο,προς αντιμετώπιση ρίψης αντικειμένων απ’ το πλήθος

Να αγοράσω αλεξίσφαιρο γιλέκο και κράνος για την προστασία μου μετά την κατάθεση

Να κλειδώσω στο σπίτι την γυναίκα μου και την πεθερά μου για να μην πέσουν θύματα επίθεσης από παρακρατικούς.

Να εγκαταστήσω σύστημα συναγερμού,ως προς αποφυγή επίθεσης εντός της οικίας μου.

- Καθιέρωση βάρδιας φύλαξης (ακόμη και ‘’Γερμανικά’’ νούμερα σκοπιάς) όλο το 24ωρο απ’ τα μέλη της οικογένειας.

- Αγορά ηρεμιστικών ουσιών και βιταμινών για την καταπολέμηση του άγχους.

- Κατάργηση των κινητών και αγορά ασυρμάτων σε όλα τα μέλη της οικογένειας για ποιο άμεση επικοινωνία.

- Θωράκιση αυτοκινήτου,εμπρόσθια και πλευρικά,προς αντιμετώπισης ενέδρας στον δρόμο.

Και όλα αυτά για να πω απλά ότι η Χρυσή Αυγή δεν ήθελε να καταλύσει με την βία το παραπάνω Δημοκρατικό πολίτευμα.

Χ. Ε.


Share this:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2014 ΕΝΩΣΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ. Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi Templates