BREAKING NEWS

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Μηνύματα Συμπαράστασης

 «ΠΟΛΕΜΗΣΕ»

 Κύριε Μιχαλολιάκο, αρχηγέ μου.

Είμαι μια Ελληνίδα πολίτης που σας ψήφισε (όχι από αγανάκτηση) και θα σας ξαναψηφίσει, ό,τι και να πουν, ό,τι και να κάνουν.

Έχω περπατήσει μαζί με συναγωνιστές σας στην πορεία των Ιμίων και έχω κλάψει.

Παρακολούθησα από κοντά πύρινους λόγους σας και έχω ανατριχιάσει.

Έχω ενοχληθεί τρομερά από τα παλιοκάναλα της διαφθοράς, τους τηλεοπτικούς σταρ, αλλά και τους δοσίλογους πολιτικούς γιατί (εφόσον) σας ψήφισα είμαι φασίστρια και νεοναζίστρια.

Είμαι απόγονους γνωστού Έλληνα οπλαρχηγού. Καταλαβαίνετε την οργή και την αγανάκτησή μου. Στεναχωριέμαι γιατί φυλάκισαν τη μοναδική πατριωτική φωνή.

Έχω βαρεθεί αρχηγέ να περιβάλλομαι από ανθρώπους που μισούν τη χώρα μας.

Αρχηγέ με τη δύναμη ψυχής που διαθέτεις, πολέμησε. Εμείς είμαστε μαζί σου ό,τι και να πουν, ό,τι και να κάνουν, τα παλιοκάναλα της διαφθοράς.

«Ως πότε παλικάρια,

θα ζούμε στα στενά

μονάχοι σαν λιοντάρια

στις ράχες στα βουνά...».

Με αφοσίωση

Άλκηστις



Share this:

 
Copyright © 2014 ΕΝΩΣΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ. Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi Templates