BREAKING NEWS

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Μηνύματα Συμπαράστασης

 «Τίτλος τιμής να είναι δέσμιος ενός Ανθελληνικού καθεστώτος»
ΑΡΧΗΓΕ ΝΙΚΟ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ

Όταν πριν από ένα (1) χρόνο για πρώτη φορά ψήφισα ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν κρύβω ότι μέσα μου υπήρχαν κάποιες αμφιβολίες για την ορθότητα της πράξης μου. Με το πέρασμα του χρόνου και των όσων έχουν συμβεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, μια - μια οι αμφιβολίες μου άρχισαν να εξαλείφονται, δημιουργώντας στον εαυτό μου άσχημα συναισθήματα για την εκλογική μου και πολιτική μου συμπεριφορά του παρελθόντος, για τα δεινά που περνάει η Πατρίδα και το Έθνος μας όλα αυτά τα χρόνια, μιας και εκατομμύρια Έλληνες ακολούθησαν τον ίδιο λανθασμένο δρόμο. Θεώρησα σκόπιμο να σου στείλω αυτό το γράμμα συμπαράστασης για όλα όσα έχεις βιώσει, το τελευταίο χρονικό διάστημα, καταλαβαίνοντας ότι ο Εθνικισμός είναι ο δύσκολος δρόμος τον οποίο όμως ο καθένας μας πρέπει να ακολουθήσει. Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, το επιτάσσει η ίδια μας η φύση. Θέλω να πιστεύω ότι στις δύσκολες αυτές στιγμές (που όμως για έναν Εθνικιστή είναι τίτλος τιμής να είναι δέσμιος ενός Ανθελληνικού καθεστώτος) τα λόγια μου αυτά μπορούν να σου δώσουν την ελάχιστη βοήθεια να ανταποκριθείς σε μια τέτοια κατάσταση που εσύ έχεις βιώσει ξανά στο παρελθόν. Για τη δική μου γενιά των 40ρηδων είναι κάτι άγνωστο, μιας και εμείς στα χρόνια της επίπλαστης ευημερίας που βιώσαμε, όλα αυτά ήταν άγνωστα. Στα χρόνια τα οποία έρχονται όπου απειλείται η ύπαρξη του Έθνους μας, ακόμα και βιολογικά, στα μάτια πολλών Ελλήνων η προσπάθεια της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και η δική σου, φαντάζει ως το τελευταίο ανάχωμα για την ύπαρξη του Έθνους μας και της Πατρίδας μας.

Ως σκοπό μου έχω, με τις ελάχιστες δυνάμεις που έχω, να σταθώ δίπλα σου σε έναν αγώνα για την ύπαρξη του Έθνους μας.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Τ.Γ.

«ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ»

Share this:

 
Copyright © 2014 ΕΝΩΣΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ. Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi Templates