Χρόνια τώρα η Χρυσή Αυγή αναφέρεται στις μαϊμού δημοσκοπήσεις που βγάζουν τα ΜΜΕ με την συνεργασία των εταιρειών δημοσκοπήσεων και που κύριο σκοπό τους έχουν την καλλιέργεια κλίματος ώστε να επηρεάσουν το τελικό εκλογικό αποτέλεσμα. Σε εκτενή έρευνα που πραγματοποίησε ενημερωτική ιστοσελίδα σχετικά με τις δημοσκοπήσεις περικλείεται η πλήρης επιβεβαίωση των όσων, χρόνια τώρα, καταγγέλλει το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα.
Συγκεκριμένα, στην έρευνα μίλησαν δημοσκόποι από όλες τις γνωστές εταιρείες και τα όσα καταμαρτύρησαν φυσιολογικά θα έπρεπε να κάνουν το σύστημα να τρίζει. Όμως, επειδή πρώτος κανόνας στη μαφία είναι η σιωπή, κανείς δεν πρόκειται να αναφερθεί στις δηλώσεις τους, εκ των οποίων αποκαλύπτεται μία ολόκληρη φάμπρικα χάλκευσης των δημοσκοπικών στοιχείων με φανερό πολιτικό σκοπό.
Μιλώντας περί των συνεργασιών της εταιρείας του με «Τα Νέα» και την «Καθημερινή», ο επικεφαλής της Public Issue, Γιάννης Μαυρής, σημείωσε: «τερματίστηκαν, ουσιαστικά, για τον ίδιο λόγο: τη δυσαρμονία, η οποία προκύπτει αναπόφευκτα, κάποια στιγμή, ανάμεσα στην υφιστάμενη πολιτική του μέσου και τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων. Όταν αυτά τα δύο δεν συγκλίνουν, τότε η συνεργασία μέσου - εταιρείας ερευνών δοκιμάζεται».
Στη συνέχεια ο Μαυρής τόνισε ότι στις δημοσκοπήσεις της προεκλογικής περιόδου και στα exit polls τα ΜΜΕ προστατεύουν την αξιοπιστία τους και δεν ρισκάρουν παρεμβάσεις στη δουλειά των δημοσκόπων.
Τι μας θυμίζουν τα παραπάνω που είπε ο Μαυρής;
Προφανώς, μας θυμίζουν τις δημοσκοπήσεις που έβγαιναν στη δημοσιότητα με το ποσοστό της Χρυσής Αυγής κομμένο στη... μέση και την απότομη «διόρθωση» που γινόταν λίγες μέρες πριν τις εκλογές για να περιοριστεί η ξεφτίλα των δημοσκόπων, αλλά και του μέσου, το οποίο τις δημοσίευε.
Δημοσίευση σχολίου