Η βουλευτής Β΄ Αθηνών της Χρυσής Αυγής πριν τοποθετηθεί στην Ολομέλεια της βουλής για το ξεπούλημα του Ελληνικού, κατήγγειλε το γεγονός πως τουρκικό ελικόπτερο έκανε χαμηλή πτήση πάνω από την νήσο Κω επί 15 λεπτά!
Προχωρώντας στο σχέδιο νόμου για την πώληση του Ελληνικού η Συναγωνίστρια Ελένη Ζαρούλια ανέφερε αναλυτικά: "Με το υπό ψήφιση σχέδιο νόμου φέρονται προς κύρωση από το κοινοβούλιο η υπογραφείσα στις 14-11-2014 Σύμβαση Αγοραπωλησίας Μετοχών της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε» και η τροποποιητική αυτής σύμβαση η οποία υπογράφηκε στις 19-07-2016. Και στις δύο περιπτώσεις αντισυμβαλλόμενοι υπήρξαν αφενός το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του ΤΑΙΠΕΔ και αφετέρου οι εταιρείες «HELLINIKON GLOBAL S.A» ως αγοράστρια και η «LAMDA Development Α.Ε. Ανώνυμη Εταιρεία Συμμετοχών και Αξιοποίησης Ακινήτων» ως εγγυήτρια.
Η υπόθεση της αξιοποίησης της έκτασης των 6.200 στρεμμάτων, η οποία περιλαμβάνει το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, το τέως Ολυμπιακό Κέντρο Ιστιοπλοΐας και το Αθλητικό Κέντρο Νεότητας Αγίου Κοσμά, ήδη απασχολεί το Ελληνικό Κράτος για χρονικό διάστημα πλέον των είκοσι ετών.
Διαχρονικά οι πολιτικές των ελληνικών κυβερνήσεων επί του θέματος δυστυχώς χαρακτηρίζονταν από έλλειψη σχεδιασμού, ατολμία, ανικανότητα, αδυναμία προάσπισης του δημοσίου συμφέροντος και πλήρη υποταγή στα κελεύσματα διεθνών κεφαλαιουχικών σχημάτων, τα οποία επεδίωκαν να καρπωθούν «αντί πινακίου φακής» το ακριβότερο σε αξία αστικό ακίνητο σε ολόκληρη την Ευρώπη (συνυπολογιζόμενης της αξίας του ανά στρέμμα σε αναλογία με την συνολική του έκταση).
Το αποτέλεσμα ήταν να οδηγηθούμε ίσως στην πλέον επονείδιστη περίπτωση ξεπουλήματος δημόσιας περιουσίας στην νεότερη πολιτική ιστορία της Πατρίδας μας, για την οποία συνυπεύθυνοι είναι όλοι όσοι διακυβέρνησαν την χώρα μας τα τελευταία είκοσι έτη και συνυπέγραψαν τις επίμαχες συμβάσεις. Περιττό να αναφέρουμε ότι αν το εκμεταλλευόταν το ίδιο το κράτος τα οφέλη θα ήταν μεγαλύτερα δεδομένου ότι το αεροδρόμιο ήταν από τις πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις της χώρας μας.
Το Τίμημα Απόκτησης μετοχών (Τ.Α.Μ.) ορίζεται στο άρθρο 3 της Σύμβασης στο ποσόν των εννιακοσίων δεκαπέντε εκατομμυρίων ευρώ (915.000.000), καταβλητέο σε βάθος δεκαετίας. Εξ αυτών άμεσα με την υπογραφή της Συμβάσεως, το κράτος θα εισπράξει τριακόσια εκατομμύρια ευρώ. Το ύψος του τιμήματος κρίνεται όχι απλά ιδιαίτερα χαμηλό αλλά ευτελές για το συγκεκριμένο ακίνητο, η αξία του οποίου είναι πολλαπλάσια, όπως έχει υποστηριχθεί από εκθέσεις ανεξάρτητων θεσμών και εμπειρογνωμόνων.
Το 2014, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με οικονομικοτεχνική του μελέτη προσδιόρισε την αξία της συγκεκριμένης σε περίπου τρία δισεκατομμύρια ευρώ, αξία δηλαδή υπερτριπλάσια από τα 915 εκατομμύρια τα οποία αποδέχθηκε ως τίμημα το ΤΑΙΠΕΔ. Αξιοσημείωτο και ενδεικτικό της υποκρισίας και του καιροσκοπισμού της κυβέρνησης αποτελεί το γεγονός ότι πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος κατά το διάστημα που είχε εκδοθεί η ως άνω έκθεση - κόλαφος κατά της συμφωνίας του ΤΑΙΠΕΔ με την ως άνω αγοράστρια εταιρεία, ήταν ο νυν Υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος τότε κατακεραύνωνε την επίμαχη συμφωνία, χαρακτηρίζοντας το ΤΑΙΠΕΔ «ένα κακής ποιότητας δημοπρατήριο, χωρίς τιμές εκκίνησης και με μία προσφορά".
Τον Ιανουάριο του 2016 συνεστήθη Ομάδα Έργου αποτελούμενη από ειδικούς εμπειρογνώμονες-επιστήμονες, κατόπιν εντολής του υπουργού Επικρατείας κ. Φλαμπουράρη, προκειμένου να μελετήσει την επίμαχη σύμβαση. Σύμφωνα με την έκθεση της ως άνω Ομάδας, η οποία είδε το φως της δημοσιότητας, «με τους όρους της σύμβασης που έχουν υπογράψει από το 2014 το ΤΑΙΠΕΔ και η Lamda, το ελληνικό Δημόσιο και ο πωλητής, (δηλαδή το ΤΑΙΠΕΔ) επιβαρύνονται με δυσανάλογο τρόπο και αναλαμβάνουν υπερβολικές δεσμεύσεις και υποχρεώσεις απέναντι στον αγοραστή, ώστε να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος η επένδυση στο μέλλον να τους επιβαρύνει υπέρμετρα. Η σύμβαση διασφαλίζει, σε κάθε περίπτωση, την εταιρεία, παρέχοντάς της πλήθος δικαιωμάτων, σε αντίθεση με το ελληνικό Δημόσιο, το οποίο αναλαμβάνει πλήθος υποχρεώσεων για καταβολή αποζημιώσεων».
Επιπλέον, με το υπ’ αριθμόν 10871/13-11-2014 έγγραφο του Γραφείου Εισαγγελέως Οικονομικού Εγκλήματος Γ. Δραγάτση, ανατέθηκε στους πραγματογνώμονες Γεώργιο Αναματερό και Ιωάννη Μελά να εκτιμήσουν την εμπορική αξία του ακινήτου «Μητροπολιτικός Πόλος Ελληνικού - Αγίου Κοσμά» ώστε να διερευνηθεί εάν ήταν εύλογο το συμφωνηθέν τίμημα μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και της LAMDA Development. Οι δύο πραγματογνωμοσύνες, οι οποίες παραδόθηκαν στον αρμόδιο εισαγγελέα τον Σεπτέμβριο του 2015, αποτελούν πραγματικό κόλαφο για τις επίμαχες συμβάσεις, εκτιμώντας αμφότερες την εμπορική αξία του ως άνω ακινήτου σε υπερτριπλάσια και υπερτετραπλάσια τιμή αντίστοιχα, από αυτήν την οποία αποδέχθηκε το ΤΑΙΠΕΔ. Ταυτόχρονα θέτουν και άλλα θέματα νομιμότητας πλέον του ύψους του τιμήματος, όπως είναι η μεταβίβαση της πλήρους κυριότητας του 30% της εκτάσεως του Ακινήτου στην αγοράστρια εταιρεία και η παραχώρηση της συνολικής έκτασης για 99 έτη. Να σημειώσουμε πως και για οικογενειακό τάφο ζητάνε 99 χρόνια, μια ζωή δηλαδή! Παραπάνω και από μια ζωή...
Εκ των προαναφερθέντων καθίσταται προφανές ότι η επίμαχη Σύμβαση αποτελεί ένα μέγιστο πολιτικό και οικονομικό σκάνδαλο το οποίο εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο επιχειρηματικά συμφέροντα, εγχώρια και διεθνή εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.
Συνυπεύθυνες σε αυτό το έγκλημα σε βάρος των συμφερόντων του Ελληνικού λαού είναι όλες οι πολιτικές δυνάμεις οι οποίες, έχοντας την διακυβέρνηση της χώρας τις τελευταίες δεκαετίες, αποδέχθηκαν το ξεπούλημα του εθνικού μας πλούτου μη δυνάμενες να αξιοποιήσουν την δημόσια περιουσία προς όφελος των εθνικών μας συμφερόντων.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιλέγει να επισφραγίσει την απώλεια της εθνικής περιουσίας προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα, τα οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αξιοποιηθούν προς όφελος του ελληνικού λαού. Αυτό που επιμελώς αποκρύπτουν οι κυβερνώντες, οι οποίοι υποκριτικά πανηγυρίζουν για τα εκατομμύρια που δήθεν θα μπουν στα δημόσια ταμεία, είναι ότι και το τελευταίο ευρώ από το τίμημα του ξεπουλήματος της έκτασης του Ελληνικού, θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για την εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους σε πιστή εφαρμογή των μνημονιακών δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η χώρα μας. Οι μελλοντικές σε βάθος δεκαετιών επενδύσεις τις οποίες υπόσχεται ο αγοραστής να πραγματοποιήσει σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να δημιουργήσουν ακόμα και τις ελάχιστες προϋποθέσεις ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας στο άμεσο μέλλον. Και όσο για τις θέσεις εργασίας που πολυδιαφημίζετε αυτές θα καταληφθούν από λαθρομετανάστες που προσφέρουν φθηνά εργατικά χέρια, ενώ οι Έλληνες θα παραμείνουν στην ανεργία και την ανέχεια.
Τόσο η σημερινή κυβέρνηση όσο και οι πολιτικές δυνάμεις της αντιπολίτευσης οι οποίες κυβέρνησαν στο παρελθόν, διαγωνίζονται πλέον στο ποιος θα αποδειχθεί πιστότερος και ικανότερος εντολοδόχος στην εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών. Για να το επιτύχουν αυτό, πρόθυμα αποδέχονται και συνυπογράφουν το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, στοχεύοντας στην πολιτική τους επιβίωση και αδιαφορώντας για το μέλλον το λαού μας προκειμένου να λάβουν τα εύσημα των εντολέων τους. Η Ελληνική Δικαιοσύνη με την εφαρμογή των νομίμων διαδικασιών και ο Ελληνικός λαός με την ψήφο του οφείλουν να θέσουν φραγμό στην επιχειρούμενη εθνική μειοδοσία!
Η θέση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ συνάδει με την απόφαση 1938/2010 του ΣΤΕ, δηλαδή αρμονική συνύπαρξη αεροδρομίου και πάρκου στην όλη έκταση χωρίς όμως καζίνο κλπ.
- Αεροδρόμιο ξανά στο Ελληνικό.Πώς; Καταρχήν επαναδιαπραγμάτευση της αποικιακής σύμβασης των Σπάτων για επαναλειτουργία του αεροδρομίου, άλλως σε κάθε περίπτωση άνοιγμα του αεροδρομίου στα κρατικά αεροπλάνα για τις ανάγκες του κράτους και της αεροπορίας μας.
- Αποκατάσταση του διαδρόμου 15/33 και χρήση αυτού ως εφεδρικού, εναλλακτικού προσγειώσεων – απογειώσεων σε ώρα ανάγκης για το αεροδρόμιο Σπάτων.
- Το αεροδρόμιο θα εξυπηρετείται με την επέκταση του μετρό και θα συνδέεται με τα Σπάτα μέσω της περιφερειακής Υμηττού. Σε εκείνους που θα ενοχλούνται από τους θορύβους, το Ελληνικό μπορεί να λειτουργεί συγκεκριμένες ώρες και μόνο ως αεροδρόμιο ήπιας εναλλακτικής χρήσης.
Τα έσοδα από την επαναλειτουργία του αεροδρομίου Ελληνικού θα κατευθύνονται προς τα ταμεία των όμορων δήμων και του κράτους για τις ανάγκες κατασκευής πάρκου στο κανό – καγιάκ, του οποίου η εγκατάσταση βρίσκεται στο βόρειο τμήμα του αεροδρομίου σε τμήμα πολλών στρεμμάτων ικανό να μετατραπεί σε δασώδη έκταση αναψυχής και αθλοπαιδιών.
Το μέχρι πρότινος μόρφωμα του ΣΥΡΙΖΑ και σημερινή κυβέρνηση πρωτοστάτησε επί 15 χρόνια στις φιέστες υπέρ του Μητροπολιτικού πάρκου και τώρα υπογράφουν με χέρια και με πόδια την χαριστική σύμβαση στο καπιταλιστικό υπερκράτος. Αριστεροί κλακαδόροι και αριστεροί ντουντουκοφοροι ούρλιαζαν να μην δοθεί ούτε εκατοστό γης στους εργολάβους και στο απέραντο τσιμέντο. Έκαναν πορείες στη βουλή, αγώνες δρόμου υπέρ του πάρκου, συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και ατέλειωτη παρλαρία να πρασινίσει όλη η έκταση.
Τώρα εσείς που παριστάνατε τις κλαμένες μοιρολογίστρες του αεροδρομίου, είστε οι δήμιοι που θα το εκτελέσετε από τα 11 βήματα. Εσείς θα το ξηλώσετε, εσείς θα το διαλύσετε, εσείς θα το μετατρέψετε σε μια νέα μεγαλούπολη για την ψωροελιτ, αν προλάβετε, ενόψει των εθνικών δοκιμασιών που έρχονται, γιατί εάν στο μυαλό σας κυκλοφορούσε φαιά ουσία θα φροντίζατε να παραμείνει σε εφεδρική χρήση το αεροδρόμιο στο Ελληνικό για ώρα ανάγκης και για τις ανάγκες τις πολιτικής αεροπορίας, αλλά από έναν πρωθυπουργό που δεν ξέρει πού πέφτει η Λέσβος και πού η Μυτιλήνη, από έναν πρωθυπουργό που έγινε Σαμαράς στη θέση του Σαμαρά, από έναν πρωθυπουργό που θυμίζει τον ποιητή φανφάρα δεν μπορείς να περιμένεις τίποτα άλλο από την καταστροφή.
Ο ιστορικός του μέλλοντος θα γράψει ότι ο Τσίπρας υπήρξε ο νεκροθάφτης του αεροδρομίου Ελληνικού. Τι ανάγκη πια έχουμε από εξωτερικούς εχθρούς; Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ, ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ.
Η Χρυσή Αυγή ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕΙ και ζητάμε να αποσυρθεί η εν λόγω κύρωση".
Δημοσίευση σχολίου